tania's world

Wednesday, July 05, 2006

IKEA o l'infern amb aire acondicionat...

Per raons que ara no venen al cas i que tampoc no aportarien res al desenvolupament de la història, dissabte passat vaig anar a IKEA. Bé, per tal de ser fidel a la realitat, hauria de dir que jo i mitja Catalunya vam anar a IKEA. L'altra mitja estava a la platja, que és on va, o on hauria d'anar la gent (sobre tot la gent amb fills...) els dissabtes de juny i juliol. I com que a mi no m'agrada la platja i com que vaig pensar (ingènua!!...) que tothom hi hauria decidit anar, pues a IKEA. I és que, a banda del "factor gente" hi ha una altra cosa que no vaig tenir en compte, perquè la desconeixia, fins dues hores després d'haver entrat per la porta: IKEA es el infierno. Aunque, eso si, con aire acondicionado. Però també amb els seus càstigs eterns (Sísifo arrastrando su piedra o el tipo aquél al que el pajarraco se le comía el higado que luego volvía a salir...) perquè, no se m'acut una millor manera de descriure aquelles persones que, vagando por pasillos sin fin, intentan encontrar algo de lo que buscan en el espacio de autoservicio, o que esperan, con más o menos fortuna, delante del pasillo 12 a que salga su pedido. Todo esto después de haber sido empujados, pisados y atropellados por carritos i just abans que, molt amablement, et facin saber que no tenen el matalàs que abans t'havien dit que si que tenien i que hauràs de tornar un altre dia. Lo que yo te diga: una tortura (y no me refiero a la canción de Shakira, que también...). En fin! Què hi farem. Aquesta setmana hi hauré de tornar, així que ja començo a mentalitzar-me per la meva nova excursió a l'infern.

2 Comments:

  • At 8:34 AM, Blogger LALO PLATA said…

    En ikea tú no eres tú, dejas de ser tú para renacer un nuevo de tú de tú misma...

     
  • At 8:08 AM, Blogger Andrés Querol Muñoz said…

    I això que tu debies anar a l'IKEA de montigalà, que el de l'Hospi encara és pitjor.

    Comparteixo tota la teva reflexió (entre altres coses perquè alguna sessió infernal hem compartit). Però crec que si hem de ser justos, cal dir més coses.

    Voy ha contestarte en mi blog.

     

Post a Comment

<< Home