tania's world

Monday, May 22, 2006



Me la imaginaba més gran...
Suele pasar. A mi em va passar, per exemple, quan vaig estar al Louvre i vaig veure la Mona Lisa (que, precisamente, nos viene muy bien) y pensé: "pues vaya...".
En fin, que es lo que tiene crearse, o que se creen, muchas muchas expectativas sobre algo. I no és més que el que ha passat amb l'adaptació del Còdigo Da Vinci, el mayor súper ventas de los últimos tiempos y rodalias. Y ojo! que no sempre la quantitat venuda va en funció de la qualitat del llibre... I amb això no vull dir res...
Al cas. Que ara va, s'estrena la peli, i tothom s'esperava una altra cosa. Doncs jo no ho entenc. Si és pastada al llibre!!! És que si fos una altra cosa, seria Star Wars, Pretty Woman o Bailando con Lobos, però no el Codigo Da Vinci... Total, que yo no entiendo nada...
A ver si al final va a ser que el libro no era tan bueno y nos hemos vuelto a dejar llevar...
Personalment, com a novel·la d'entreteniment, m'ha resultat una pel·li de per passar l'estona.

2 Comments:

  • At 8:46 AM, Blogger LALO PLATA said…

    Ay! Amelie...

    Pastadita del tot, encara que la resta de la humanitat s'imaginava al Silas amb el cabell curt, excepte Tània.
    Añado...
    Todo el libro, todo el libro esperando algo, que no llega. Igual que en la peli. No sé, si el Hanks (errada elección), se hubiera liado con Amelie, ¿no hubiera sido un rollito divino?

    ... Entendiendo que es descendiente de cristo.

     
  • At 3:26 AM, Blogger la tomaquera said…

    Ya está! Lalo tenía que contar el final...
    Tània, qui és aquest que et ronda...?

     

Post a Comment

<< Home